em sembla bé, Graciela.Quan a la Mª Bonafont, eld ia està equivocat. No és el 13, és el 10 de novembre, oi???
em sembla bé, Graciela.
ResponderEliminarQuan a la Mª Bonafont, eld ia està equivocat. No és el 13, és el 10 de novembre, oi???